روز سوم(شنبه)
دیوان عمل نامه

*دقت کنین من نوشتم کارهای خوب و بد از نظر من یعنی ممکنه در حقیقت اینجوری نباشه*

*(خوشحال میشم نظر بدین و بگین بهتره چه کارهای دیگه ای رو انجام بدم و بهتره چه کارایی رو انجام ندم چه کارایی که من فکر میکردم خوبه ، بده و چه کارهایی رو که من فکر میکردم بده ، خوبه )*

کارهای خوب از نظر من :

1-درس خوندم (برای اینکه در آینده زحمت های همه ی کسانی که به من لطف داشتنو جبران کنم و برای همه اهدافم)

2-یه کم فکر کردم(برای، برای نمیدونم چی فکر کردم ببینم واسه چی بدنیا اومدم چطوری میتونم به نظرهای همه ی آدمای دوروبرم احترام بگذارم و قضاوت نکنم)(این بخش یعنی فکر کردن سخت تر از همه بخشها بود)

3-کلی خندیدم (برای امید دادن به همه ی آدمای دوروبرم و مخصوصا خودم)

4-اخبار گوش کردم (برای اینکه بدونم تو جامعم چه خبره شاید کمکی از دست من بر بیاد )

5-دعای عهد خوندم(چون بهم ارامش میده مثل نقاشی)

6-یه نماز قضا خوندم (برا اینکه وظیفم بود )

6-برنامه نویسی کردم (برای اصلی ترین هدف که تو سرمه ، من عاشق برنامه نویسیم )

کارهای بد از نظر من : 1- آک (این رازه)(شاید برای اینکه هنوز ضعیفم )

2-نماز خوندم ولی اصلا نفهمیدم چی خوندم (البته اینبار سعی کردم یکم با دقت تر بخونم)

3-کلی وقت تلف شده داشتم (برا اینکه خیلی خیلی تنبلم)

4-نق(یک) (نمیدونم چرا شاید برای اینکه یادم رفته بود )

5-کلاس زبانم نرفتم (برا اینکه تنبلم خسته بودم گفتم ولش کن بگذار بخوابم حالا کلی عقب میوفتم از بقیه هم کلاسیام )

6-به مامانم زنگ نزدم (یادم رفت بود )

ارزیابی من از کارهای خودم :

به نظرم خیلی بد بود امروز ، قول میدم سعی کنم فردا خوب بشه)



نظرات شما عزیزان:

الله بنده سی
ساعت14:03---10 دی 1391
سلااااااااممممممممم

آفرین محدثه جون.

خیلی عالییییییی


محدثه : شوخی میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجاش عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیوان عمل نامه و آدرس divaneamalname.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 16183
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1